Cookies / Polityka prywatności

 

Polityka cookies (ciasteczka)

 

Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do Actiday Krzysztof Stanek.
Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji. 

Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Do czego używamy ciasteczek?
Actiday Krzysztof Stanek używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

Usuwanie i wyłączanie plików cookies.
Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, aby nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Należy pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może utrudnić korzystanie ze sklepu internetowego lub spowolnić działanie. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych standardowo domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies”. Ustawienia przeglądarki można ustawić w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” lub informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Więcej informacji o wyłączeniu automatycznego zapisu plików „cookies” można odnaleźć w ustawieniach Swojej przeglądarki.

 

 Polityka Prywatności

Poniższa Polityka Prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od klientów  przez firmę Actiday Krzysztof Stanek z siedzibą w Facimiech 156, 32-051 Wielkie Drogi.
Administratorem danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określanej popularnie jako „RODO”), w odniesieniu do danych osobowych użytkowników, będących osobami fizycznymi jest:
Krzysztof Stanek Actiday Facimiech 156, 32-051 Wielkie Drogi Nip. 9442079121

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych, możesz skontaktować się z nami wykorzystując następujące sposoby kontaktu:

  • za pomocą poczty elektronicznej: biuro@actiday.pl  
  • pisemnie na adres: Facimiech 156, 32-051 Wielkie Drogi,

Dostęp do Twoich danych posiadają tylko upoważnieni do tego pracownicy naszej firmy. Osoby posiadające dostęp do Twoich danych zostały przeszkolone przez Administratora w zakresie należytego i odpowiedniego przetwarzania danych osobowych i zobowiązały się do ich przetwarzania w sposób który gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa tych danych.

Krzysztof Stanek Actiday, nigdy nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie wymienia się danymi naszych użytkowników i klientów w celach marketingowych z innymi, nie powiązanymi z nami podmiotami.

Dane osobowe mogą być jednak przekazywane niektórym podmiotom zewnętrznym, niezbędnym do świadczenia przez nas usług. Takimi odbiorcami danych są:

  • przedmioty realizujące usługi wysyłkowe,
  • podmioty obsługujące płatności online,
  • inni zaufani dostawcy usług, wykorzystywanych przez nas do prowadzenia działalności: biuro rachunkowe (usługi księgowe), dostawcy usług informatycznych, a także usług, narzędzi i skryptów wykorzystywanych na stronie internetowej, dostawcy rozwiązań programowych w chmurze, narzędzie do świadczenia usługi e-marketingu.

Jeżeli będą wymagały tego od nas przepisy prawa, również udostępniamy Twoje dane osobowe uprawnionym podmiotom, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Jeżeli pojawi się taka konieczność możemy też przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym w celu walki z oszustwami i nadużyciami.

 

Gromadzone przez Administratora informacje należą do następujących kategorii:

  • imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail,
  • nazwa firmy, adres siedziby, NIP
  • imię i nazwisko osoby działającej w imieniu Klienta, numer telefonu, adres e-mail
  • historia zakupów
  • historia komunikacji (za pomocą formularza kontaktowego, wiadomości e-mail, mediów społecznościowych lub telefonu)
  • informacje zapisane w plikach cookies (na temat korzystania z naszej witryny)
  • lokalizacja (IP)

 

Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji umów sprzedaży, podjęcia na żądanie Klienta czynności przed zawarciem takiej umowy, a także w celach marketingowych lub administracyjnych, w tym:

  • obsługa zamówień: kontakt w celu związanym z realizacją zamówienia, realizacja płatności, dostawy, przesyłanie powiadomień o statusie zamówienia,
  • obsługa zapytań i zgłoszeń, w tym odpowiedzi na zapytania wysłane za pomocą formularza kontaktowego na stronie sklepu internetowego www.actiday.pl,
  • rejestracja oraz utrzymywanie Konta Użytkownika: dzięki czemu Klient ma możliwość monitorowania statusu zamówienia i historii zakupów,
  • rozpatrywanie reklamacji,
  • dokonywanie rozliczeń, fakturowanie,
  • cele archiwalne: dla zapewnienia rozliczalności wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa (przechowywanie dokumentów księgowych) oraz dotyczące informacji o obsłużonych klientach,
  • cele marketingowe - analiza statystyczna i marketingowa, wysyłka zamówionej przez Użytkownika informacji handlowej drogą elektroniczną (newsletter),
  • tworzenie zestawień, analiz, statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora (raportowanie, planowanie rozwoju usług),
  • wykonanie i przechowywanie kopii bezpieczeństwa – dla zapewnienia poufności, integralności, dostępności systemów służących do przetwarzania danych oraz zapewnienie zdolności do szybkiego przywrócenia danych lub/i dostępu do nich na wypadek niemożliwych do wykluczenia awarii

 

Przetwarzanie danych wymaga podstawy prawnej: RODO przewiduje kilka takich podstaw, a w przypadku działalności naszego sklepu internetowego wyróżniamy następujące podstawy prawne:

  • niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której stroną jest Klient (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Twoja dobrowolna zgoda na wykorzystanie danych osobowych wyrażona przez Klienta lub Użytkownika (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • wykonanie ciążących na nas obowiązków prawnych (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

 

Przechowywanie danych osobowych Klienta nie będą przez okres dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celu, w jakim zostały zgromadzone, czyli:

  • na czas realizacji zamówienia, a także przez czas, w którym Administrator jest zobowiązany do przechowywania dokumentów sprzedaży. Dane osobowe, które przetwarzamy na podstawie podatkowych i rachunkowych przepisów prawnych jesteśmy obowiązani przechowywać przez okres 5 lat po zakończeniu roku, w którym upłynął termin płatności podatku.
  • do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów / zawartej umowy – w przypadku przetwarzania w celu wykonania umowy, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • do momentu wyrejestrowania się z Hurtowni Internetowej – w zakresie przetwarzania w celu rejestracji i utrzymywania Konta Użytkownika;
  • na czas nieokreślony, jednak nie dłużej niż do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu lub cofnięcia zgody – dla celów marketingowych (wysyłka newslettera)
  • okres 13 miesięcy w przypadku tworzenia spersonalizowanych kampanii (profilowanie, śledzenie ruchu na stronie internetowej na podstawie cookies)
  • do czasu rezygnacji z uzyskania odpowiedzi (cofnięcie zgody) – w przypadku zapytań wysłanych za pośrednictwem formularza kontaktowego

Po upływie wskazanych okresów czasu dane zostaną bezpiecznie usunięte, zniszczone lub zanonimizowane (zaszyfrowane w sposób, który uniemożliwia identyfikację użytkownika). W tym ostatnim przypadku będą dalej przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych i historycznych.

Firma Actiday Krzysztof Stanek zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego klienta i użytkownika sklepu Actiday obowiązuje aktualna Polityka Prywatności znajdująca się na stronie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl